مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 16:452020-01-23سياسي

نماینده دبیرکل نجباء: فردا ملت عراق با آمریکا اتمام حجت خواهند کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو سید یحیی الشبری نماینده دبیرکل جنبش نجباء عراق به راهپیمایی ضد آمریکایی ملت عراق اشاره کرد و در این باره گفت: - نماینده دبیرکل جنبش نجباء عراق تاکید کرد که راهپیمایی روز جمعه ملت عراق اتمام حجت با نیرو های آمریکایی در عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو سید یحیی الشبری نماینده دبیرکل جنبش نجباء عراق به راهپیمایی ضد آمریکایی ملت عراق اشاره کرد و در این باره گفت: پس از حادثه به شهادت رساندن فرمانده شهید، حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی المهندس که اقدام تجاوزکارانه بسیار بزرگی بود گام های متعددی برداشتیم.

یکی از این گام ها فشار آوردن به دولت و پارلمان عراق در جهت اقدام قانونی برای پایان دادن به حضور نیرو های آمریکایی و بیگانه در خاک عراق بود که به لطف خدا این گام موفقیت آمیز بود و پارلمان عراق پایان دادن حضور نیرو های آمریکایی به طور خاص و تمامی نیرو های بیگانه به طور عام در خاک کشور را به تصویب رساند.

وی ادامه داد: پس از این گام و به برکت خون شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس گردان های مقاومت بار دیگر گردهم جمع شده و سران مقاومت با حضور سید مقتدی صدر جلسه ای را تشکیل دادند که در این جلسه توافقاتی صورت گرفت که یکی از آن ها برگزاری راهپیمایی ضد آمریکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دبیرکل نجباء: فردا ملت عراق با آمریکا اتمام حجت خواهند کرد

نماینده دبیرکل نجباء: فردا ملت عراق با آمریکا اتمام حجت خواهند کرد