مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 16:302020-01-23سياسي

نگاه پدافندی؛ یک ضرورت مهم در جنگ نرم


جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان این که نیروی های بسیجی با تولید محتوای قوی نقشه دشمن را در فضای مجازی نقش برآب کنند، گفت: در جنگ نرم نیز باید نگاه پدافندی داشته تا بتوانیم اقدامات دشمن را در فضای مجازی تضعیف کنیم.

- ایسنا/لرستان جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان این که نیروی های بسیجی با تولید محتوای قوی نقشه دشمن را در فضای مجازی نقش برآب کنند، گفت: در جنگ نرم نیز باید نگاه پدافندی داشته تا بتوانیم اقدامات دشمن را در فضای مجازی تضعیف کنیم.

حبیب الله توکلی امروز در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان که در حسینیه ثارالله سپاه خرم آباد برگزار شد، اظهارکرد: در فضای مجازی جنگی به وسعت یک عالم برعلیه ما شدت گرفته و وظیفه ما به عنوان یک ایرانی ایفای نقش مهم در این زمینه است.

وی با اشاره به این که دشمن یک جنگ تمام عیار را تدارک دیده است، افزود: دشمن برای سرمایه گذاری از زیرساخت ها در این جنگ نرم مطالبی در فضای مجازی منتشر می کند که سریعاً در جامعه بازتاب خورده و اعتقادات، باورها، عفاف، حجاب، شهادت طلبی، روحیه ایستادگی و مقاومت ما را هدف قرار می دهد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: همانند جنگ سخت که در صحنه بوده و نقش مهمی ایفا می کردید امروزه نیز در جنگ نرم نیز به عنوان افسران جنگ نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه پدافندی؛ یک ضرورت مهم در جنگ نرم

نگاه پدافندی؛ یک ضرورت مهم در جنگ نرم