مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 16:152020-01-23اقتصادي

227 خانوار عشایری در استان قزوین تسهیلات می گیرند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین گفت: در راستای تأمین رفاه برای عشایر در مرحله اول پرداخت وام به 227 خانوار تحت پوشش عشایری در استان قزوین آغاز می شود.

- سعید رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر از پرداخت وام به مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح توجه به وضعیت رفاهی مستمری بگیران صندوق است.

وی اضافه کرد: مدیران صندوق پیشبرد دو برنامه راهبردی را به صورت همزمان برای بیمه شدگان و مستمری بگیران خود در نظر گرفته اند که ابتدا ایجاد تنوع در سبد خدمات و مزایای بیمه ای و سپس برنامه افزایش تسهیلات رفاهی برای خانواده مستمری بگیران و خدمات گیرندگان صندوق است.

مدیر صندوق بیمه عشایر استان قزوین تصریح کرد: شاید اینگونه تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز این قشر شریف نباشد اما باور داریم این وام حتی اگر بتواند گره کوچکی از زندگی مستمری بگیران باز کند گام مثبتی خواهد بود که باید هر سال ادامه پیدا کند و قطع نشود.

وی یادآور شد: در حال حاضر 1600 خانوار در سه بخش بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین مستمری ماهانه دریافت می کنند که در مرحله اول اجرای طرح 227 خانوار مشمول بهر مندی از تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

227 خانوار عشایری در استان قزوین تسهیلات می گیرند

227 خانوار عشایری در استان قزوین تسهیلات می گیرند