مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 16:002020-01-23اقتصادي

بررسی ابعاد پیشبرد مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با حضور استاندار


در نشست مشترکی با حضور استاندار خراسان رضوی و فعالان اقتصادی استان، ابعاد پیشبرد طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و افق پیش روی آن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،مرکز خراسان رضوی،علیرضا رزم حسینی در این نشست که در اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد،اظهار کرد:خراسان رضوی به دلیل دارا بودن ظرفیت های فراوان،از جایگاه ویژه ای در سطح کشور برخوردار است و نباید با تغییر مدیریت‎ها الگوهای موفق اجرایی، با مشکل مواجه شوند؛در هیچ استانی مشابه الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی وجود ندارد که به دولت وابسته نباشد.

در ادامه رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران هم بیان کرد:مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با شعار جلو نرفته و بر محور عمل استوار است لذا این مسئله باید در نقد و بررسی مدل مذکور مورد توجه قرار گیرد.

غلامحسین شافعی افزود: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در جریان اقتصادی کشور بدعت تازه ای است که می تواند با توامند کردن مردم جوامع محلی در این زمینه تاثیرگذار باشد.

در این جلسه سیدحسن حسینی،رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و یکی از معین های اقتصاد مقاومتی هم گفت:مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در کنار اینکه امید آفرینی کرده، باید به عنوان یک تحول اقتصادی به یک باور عمومی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد پیشبرد مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با حضور استاندار

بررسی ابعاد پیشبرد مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با حضور استاندار