مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:552020-01-23سياسي

بیمارستان های قزوین فرسوده هستند


وقتی به موضوع شاخصه های درمانی در حوزه بودجه اشاره می شود همه به کمبود تخت های بیمارستانی اشاره می کنند، در حالی که یکی از مشکلات ما در بحث درمان، - ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: وقتی به موضوع شاخصه های درمانی در حوزه بودجه اشاره می شود همه به کمبود تخت های بیمارستانی اشاره می کنند، در حالی که یکی از مشکلات ما در بحث درمان، بحث فرسودگی بیمارستان ها است .

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان قزوین که امروز سوم بهمن در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: بودجه باید واقعی شود، بودجه های غیر واقعی سبب شده که نگاه مدیران کلان کشوری نسبت به استان تغییر پیدا کند و همین امر سبب می شود که ما ضرر کنیم.

وی افزود: وقتی به موضوع شاخصه های درمانی در حوزه بودجه اشاره می شود همه به کمبود تخت های بیمارستانی اشاره می کنند، در حالی که یکی از مشکلات ما در بحث درمان، بحث فرسودگی بیمارستان ها است، مطالبه تخت برای بیمارستانی که 90 سال عمر دارد شاخصه درستی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار قزوین اظهار کرد: شاخص درمانی این استان نسبت به همه استان ها بدتر است، بیمارستان های ما به جز بیمارستان ولایت، فرسوده و اجاره ای هستند و اگر فردا حکم تخلیه بیمارستان ها را بگیرند، ما بیمارستان نداریم و بر اساس قانون هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های قزوین فرسوده هستند

بیمارستان های قزوین فرسوده هستند