مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:202020-01-23ورزشي

بررسی مشکلات تیم فوتبال نساجی با حضور استاندار


 در نشستی به ریاست استاندار مازندران در خصوص مسایل این تیم و حضور قدرتمندانه در لیگ برتر فوتبال بحث و تصمیم گیری شد.

- ن، استاندار مازندران با اشاره به اینکه نساجی امروز تیمی متعلق به همه مازندران است، گفت: حمایت از تیم نساجی و تقویت زیرساخت های ورزشی این تیم همواره در برنامه استان بوده و خواهد بود.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه تلاش مسئولان استان کمک به حوزه ورزش در بخش های مختلف برای تقویت نشاط اجتماعی و امید در جامعه است تاکید کرد: تحقق این مهم در گرو حضور قدرتمندانه تیم های ورزشی استان در عرصه های مختلف است و نساجی نیز به عنوان نماینده پرغرور مازندران به این حمایت برای این که در جدول بماند و به رده های بالاتر صعود کند، نیازمند است.

استاندار مازندران همچنین در این نشست شرکت ایرلاین بومی وارش را یک فرصت برای استان ارزیابی کرد و افزود: با عنایت به طرح های توسعه فرودگاه های مازندران، موافقتنامه تجارت ترجیحی ایران با کشور های اوراسیا، همسایگی با کشور های cis و حوزه خزر می طلبد تا از مزیت ایرلاین بومی بسادگی عبور نکنیم و در تقویت آن تلاش کنیم.

حسین زادگان گفت: مذاکره با اکتائو، کشور قزاقستان، آستراخان، کشور آذربایجان، لری ارمنستان و انعقاد تفاهم نامه های متعدد کاری فرصتی برای استفاده از مزیت ایرلاین بومی برای توسعه گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات تیم فوتبال نساجی با حضور استاندار

بررسی مشکلات تیم فوتبال نساجی با حضور استاندار