مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:152020-01-23بين الملل

وزیر دادگستری سابق عربستان در مراسم هولوکاست حضور یافت


یکی از وزرای سابق عربستان سعودی و دبیر کل نهاد دولتی این کشور همزمان با برگزاری نشست جهانی هولوکاست در فلسطین اشغالی، در اردوگاه آشویتس حاضر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد بن عبدالکریم العیسی ، وزیر دادگستری سابق عربستان سعودی و دبیر کل فعلی انجمن جهان اسلامی در این کشور با حضور در اردوگاه آشویتس لهستان، به آنچه قربانیان هولوکاست نامیده می شود، ادای احترام کرد.

محمد عیسی از شیوخ و مبلغان عربستان سعودی است و به نظر می رسد سفر او به لهستان برای شرکت در نشست هولوکاست ادعایی با موافقت ریاض و سران سعودی صورت می گیرد.

دولت سعودی از سال 2015 و به دنبال تغییر در سران این کشور و آغاز زمامداری محمد بن سلمان، ولی عهد سعودی تلاش می کند زمینه را برای عادی سازی روابط ریاض با تل آویو را فراهم کند.

بن سلمان بارها از حق یهود در سرزمین فلسطین سخن گفته است.

وزیر سابق دادگستری عربستان سعودی، اردیبهشت ماه گذشته رسماً از یک هیأت صهیونیست مدافع هولوکاست خواسته بود به عربستان سفر کند (جزییات بیشتر ).

در ویدیویی که آن زمان از دبیر کل انجمن جهان اسلام منتشر شد، او آنچه هولوکاست خوانده می شود، محکوم کرد و گفت که این جنایت نازی ها علیه یهود غیر قابل انکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری سابق عربستان در مراسم هولوکاست حضور یافت

وزیر دادگستری سابق عربستان در مراسم هولوکاست حضور یافت