مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-23ورزشي

فرمانده سپاه اصفهان: جوانان عشایر، پرچم آرمان حاج قاسم را زمین نمی گذارند


سردار سرتیپ مجتبی فدا روز پنجشنبه در آیین یادواره سه هزار شهید ایل قشقایی و سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهدای بخش وردشت سمیرم اظهار داشت: امام راحل(ره) همواره به عشایر عزیز اعتماد داشت و همت آنها را می ستود.

به گفته وی، تقدیم سه هزار شهید از ایل بزرگ قشقایی افتخار بزرگی برای عشایر غیور و مردمان شریف خطه شهیدپرور و ولایتمدار سمیرم است.

فرمانده سپاه اصفهان همچنین با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت بویژه حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: آن شهید والامقام روحیه مقاومت را در منطقه و جهان زنده کرد.

سردار فدا با بیان این نکته که چه شد که در بیشتر کشورها برای حاج قاسم مراسم گذاشتند و عزاداری کردند، تصریح کرد: تقوی، خلوص، شجاعت، مردمداری و ولایتمداری او مثال زدنی بود و صادقانه برای خدا کار می کرد و حرف و بیانش هم خدامحورانه بود.

این مقام نظامی استان اصفهان ادامه داد: به فرموده رهبری عزیز انقلاب، شهید سلیمانی در همه زمینه ها مُتشرع بود و همه جوانب را درنظر می گرفت تا کوچکترین حقی از کسی نادیده گرفته نشده یا ضایع نشود.

وی روحیه ولایتمداری شهید سلیمانی را مهمترین خصوصیت شخصیتی فرمانده شهید سپاه قدس دانست و گفت: او هم پیرو ولایت و هم همراه ولایت بود و این همراهی بود که بالاترین درجه انسانیت یعنی شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه اصفهان: جوانان عشایر، پرچم آرمان حاج قاسم را زمین نمی گذارند

فرمانده سپاه اصفهان: جوانان عشایر، پرچم آرمان حاج قاسم را زمین نمی گذارند