مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-23ورزشي

تقویت هنر و ورزش موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود


علی اکبر ورمقانی عصر پنجشنبه در آیین رونمایی از پوستر تئاتر استانی وتار در حوزه هنری بیجار اظهارداشت: شهرستان بیجار دارای ظرفیت پنهان و آشکار هنری و ورزشی غنی بوده که در چند سال اخیر با حمایت از علاقمندان این حوزه، شکوفایی استعدادهای پنهان نمایان شده است.

وی افزود: هر چه در حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی این دیار کهن تلاش و کوشش کنیم ، موثر ترین و مهم ترین دستاورد آن در کنار افتخار آفرینی و نام آوری در سطح استان و کشور، کاهش چشم گیر آسیب های اجتماعی است.

فرماندار بیجار یادآور شد: دومین جشنواره تئاتر ماه برای دومین سال متوالی در بیجار برگزار می شود که مطالبه مردم و مسوولین شهرستانی، برگزاری هرچه باشکوه تر، پویا تر و غنی تر این جشنواره در بیجار است.

ورمقانی تشریح کرد: اقداماتی در خصوص تخصیص اعتبارات لازم برای برگزاری این جشنواره صورت پذیرفته است و با پیگیری های مسوولین، امیدواریم دغدغه ایی در خصوص هزینه های این جشنواره مهم در سطح شهرستان بوجود نیاید.

ورمقانی با اشاره به راهیابی گروه نمایشی چرک نویس بیجار به جشنواره فجر امسال گفت: در استان کردستان سه گروه نمایشی برای ورود به جشنواره فجر معرفی شدند که در نهایت با تایید داوران در نهایت گروه نمایشی چرک نویس به نمایندگی از استان کردستان در این جشنواره حضور خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت هنر و ورزش موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

تقویت هنر و ورزش موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود