مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-23ورزشي

قضاوت و نظارت پنج بانوی گیلانی در مسابقات فوتسال و فوتبال بانوان کشور


مسئول روابط عمومی عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : رقابت های فوتبال و فوتسال لیگ برتر بانوان کشور روز جمعه برگزار می شود که چهار بانوی گیلانی به عنوان داور در لیگ فوتسال و فوتبال و یک بانوی گیلانی نیز به عنوان ناظر در این رقابت ها حضور می یابد.

علیرضا وهابی افزود: ملینا شفیع نژاد داور شایسته گیلانی به عنوان داور وقت نگهدار بازی تیم های فوتسال سایپا و پالایش نفت آبادان در پانزدهمین دوره رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور که روز جمعه چهارم بهمن ماه برگزار می شود، حضور می یابد.

وی ادامه داد: همچنین ساناز سامی و سیده مینا میرفلاح از استان گیلان به عنوان داور، روز جمعه در هفدهمین دوره رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور یافته تا مسابقات این هفته را قضاوت کنند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به حضور یک بانوی دیگر گیلانی در رقابت های لیگ برتر فوتبال نیز اشاره و بیان کرد: گیتا الکن صابری دیگر داور شایسته گیلانی نیز به عنوان کمک داور در بازی تیم های فوتبال بانوان بوشهر و فولاد مبارکه سپاهان حضور خواهد یافت.

وهابی اضافه کرد: تیم های فوتبال بانوان بوشهر و فولاد مبارکه سپاهان نیز عصر جمعه چهارم بهمن ماه در ادامه دوازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت و نظارت پنج بانوی گیلانی در مسابقات فوتسال و فوتبال بانوان کشور

قضاوت و نظارت پنج بانوی گیلانی در مسابقات فوتسال و فوتبال بانوان کشور