مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-23سياسي

حمایت از مجموعه های دانش بنیان عامل توسعه و رشد اصفهان است


عضو شورای شهر اصفهان با تأکید بر اهمیت حمایت از مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ ها در راستای توسعه کشور، گفت: 10 درصد مجموعه های دانش بنیان کشور اصفهانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیراحمد زندآور، در جمع اصحاب رسانه، رونمایی از مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ ها در اصفهان را یک رویداد مفید و توسعه گرا در حوزه اقتصاد توصیف کرد و گفت: استفاده از مجموعه های دانش بنیان که با حضور نسل جوان فعالیت دارند بسیار سازنده است و می تواند از عوامل مهم رشد و توسعه شهر و کشور باشد.

وی در ادامه افزود: مرکز پژوهش های شورای شهر با قوت بحث حمایت از مجموعه های دانش بنیان را پیگیری می کند و ما با این مجموعه ها همراه خواهیم بود تا شاهد رشد این مجموعه ها در اصفهان باشیم و اگر مراجعاتی در این مسیر داشتیم از آنها حمایت کرده ایم.

رییسکمیسیون فناوری اطلاعات شورای اسلامی اصفهان، حمایت از مجموعه های دانش بنیان را عامل رشد اقتصاد و فرهنگ شهر اصفهان دانست و اظهار داشت: وجود این مجموعه ها یک ضرورت است، 10 درصد مجموعه های دانش بنیان کشور به شهر اصفهان اختصاص دارد و در این زمینه رتبه دوم کشور را برخوردار هستیم و تلاش می کنیم به رتبه نخست کشور دست پیدا کنیم و هرچه بیشتر از وجود مجموعه های دانش بنیان استفاده ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مجموعه های دانش بنیان عامل توسعه و رشد اصفهان است

حمایت از مجموعه های دانش بنیان عامل توسعه و رشد اصفهان است