مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-23سياسي

ابلاغ بخش نامه وضع تکلیف برای دستگاه های دارای اعتبارات پژوهشی


برای اولین بار بعد از انقلاب بخشنامه ای با سازوکار قانونی و الزام آور تدوین شده که به نوعی برای دستگاه های دارای اعتبارات پژوهشی، - ابلاغ بخش نامه وضع تکلیف برای دستگاه های دارای اعتبارات پژوهشی ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام وزیرعلوم گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب بخشنامه ای با سازوکار قانونی و الزام آور تدوین شده که به نوعی برای دستگاه های دارای اعتبارات پژوهشی، تکلیفی را وضع کرده است.

عبدالرضا باقری، امروز 3 بهمن ماه در گردهمایی سالانه پژوهشگران سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مباحث ما در کشور این است که اعتبارات پژوهشی که دستگاه ها در اختیار دارند، به صورت درستی در کشور هزینه نمی شود و پژوهشگران به فراخور توانمندی های خود از آن بهره مند نمی شوند.

این اعتبارات بیشتر توسط اشخاص و دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و روابط سالمی در فرآیند هزینه کرد اعتبارات پژوهشی وجود ندارد.

وی افزود: در دوره جدید وزارت علوم تصمیم گرفتیم که اعتبارات پژوهشی را در جایی قرار دهیم که علاوه بر اعلام پژوهش های مورد نیاز، اعتبارات نیز در سامانه قرار بگیرد و از طریق آن پرداخت شود.

با این روش دیگر مهم نیست که پژوهشگران در چه مکانی قرار دارند بلکه مهم این است که بهترین محققان طرح پژوهشی مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بخش نامه وضع تکلیف برای دستگاه های دارای اعتبارات پژوهشی

ابلاغ بخش نامه وضع تکلیف برای دستگاه های دارای اعتبارات پژوهشی