مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:502020-01-23سياسي

نشریه خط حزب الله با موضوع «معجزه انقلاب» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، دویست وبیست ویکمین شماره ی هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان معجزه انقلاب منتشر شد.

- دویست و بیست و یکمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان معجزه انقلاب منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، دویست وبیست ویکمین شماره ی هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان معجزه انقلاب منتشر شد.

رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه ی هفته ای که گذشت، از مکتب حاج قاسم صحبت کرده و فرمودند: سردار شهید عزیز ما را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه ی درس آموز، با این چشم نگاه کنیم آن وقت اهمّیّت این قضیّه روشن خواهد شد.

به همین مناسبت خط حزب الله ویژگی های این مکتب را در سخن هفته ی این شماره ی خود بررسی می کند.

دیگر بخش های نشریه ی خط حزب الله که مطالعه ی آنها از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به خوانندگان توصیه شدده است عبارت است از: چیزی را که نسبت به آن علم ندارید نگویید / اصول عدالتخواهی کارها را تزیینی انجام ندهید! /اخلاق انقلابی گری حضور ملّت ایران در انتخابات کشور را بیمه می کند/ انتخاب اصلح تنها راه نجات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه خط حزب الله با موضوع «معجزه انقلاب» منتشر شد

نشریه خط حزب الله با موضوع «معجزه انقلاب» منتشر شد