مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-23سياسي

رییس دستگاه قضا : هویت فرهنگی یزد باید حفظ شود


حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان مجموعه دستگاه قضایی یزد و اعضای شورای حل اختلاف استان افزود: این کوی و این دیار به نام عبادت مزین شده است و باید از این سرزمین و از این شهر صیانت شود که همچنان هویت و فرهنگ عبادتی خود را بتواند داشته باشد و اگر صیانت نشود، راهزنان و شیاطینی هستند که این هویت را تهدید می کنند.

وی تاکید کرد: بر همه کسانی که در دارالعباده و در حوزه قضایی و اجتماعی آن تلاش می کنند، واجب است، راه آسیب های اجتماعی و مفاسد اقتصادی را مسدود کنند زیرا شرایط امروز آسیب های اجتماعی و مفاسد اقتصادی و مشکلات مردم متناسب با دارالعباده نیست و در این جهت همه مدیران و مسوولان باید نقش اجتماعی، فرهنگی و تاریخی خود را ایفا کنند.

رییس دستگاه قضا بیان کرد: مسوولیت پیشگیری بر عهده همه دستگاه های فرهنگی و اجتماعی است و در نظام پولی و مالی هم باید پیشگیری شود و در تصمیم گیری های مسائل اجتماعی باید تلاش شود تا ناهنجاری های اجتماعی کاهش پیدا کند.

رییسی ادامه داد: دیده بانان تیزبینی که در جایگاه رصد تکیه زده اند باید از دارالعباده صیانت کنند و در این مجموعه همچنان که چهره های اثرگذار و نورانی پرورش پیدا کردند، باید باز هم شاهد درخشش چهره های نورانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دستگاه قضا : هویت فرهنگی یزد باید حفظ شود

رییس دستگاه قضا : هویت فرهنگی یزد باید حفظ شود