مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-23سياسي

تجهیزات فنی در انتقال پیام تصویر و رسانه بسیار مهم است


نوع تصویربرداری که با تجهیزات فنی سازمان صداوسیما انجام می شود در انتقال سیاست رسانه و پیام تصویر بسیار مهم است.

- مرکز بوشهر، معاون توسعه و فناوری رسانه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در آیین پایانی بیست وششمین گردهمایی معاونان فنی مراکز استان های صداوسیما در بندر بوشهر با اشاره به این که بخشی از جنگ بیگانگان با ما جنگ رسانه ای است، گفت: رسانه ملی باید از تصاویرِ با کیفیت بالا در رویدادهای ملی بهره بگیرد تا اهمیت و عظمت کار بهتر و واقعی تر نشان داده شود.

رضا علیدادی افزود: نقش رسانه در بازتاب دو یوم الله تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در چند شهر ایران و هم چنین حمله ایران به پایگاه آمریکایی عین الأسد بسیار ارزنده و اثرگذار بود و نوع تصویربرداری ها به ویژه تصاویر هوایی تشییع پیکر شهیدان مقاومت در انتقال پیام حضور مردم بسیار مهم بود.

او با اشاره به به کارگیری نیروهای جوان و کاردان فنی در سازمان صداوسیما اضافه کرد: توجه به نیروی انسانی به ویژه جوانان گره گشای مشکلات است و نیروهای فنی سازمان صداوسیما از بهترین و مؤمن ترین نیروهای سازمان و بلکه دنیا هستند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر هم در این آیین گفت: ما در این مرکز تلاش کردیم تا در کنار بهره گیری از تجربه پیشکسوتان، خلاقیت و توان نیروهای جوان را به کار بگیریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات فنی در انتقال پیام تصویر و رسانه بسیار مهم است

تجهیزات فنی در انتقال پیام تصویر و رسانه بسیار مهم است