مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-23اقتصادي

اموال مازاد دستگاه های اجرایی در استان قزوین فروخته می شود


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: به منظور تأمین بخشی از اعتبارات مورد نیاز در شرایط کنونی، اموال و املاک مازاد دستگاه های اجرایی در استان فروخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزین بهنامی فر در جلسه شورای اداری که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: املاک دستگاه های اجرایی کشور حدود 18 برابر بودجه کشور است و در شرایطی که در تنگنای مالی هستیم باید املاک مازاد ادارات در استان را مورد استفاده بهینه قرار دهیم.

وی اضافه کرد: ارزش 18 هزار میلیارد تومانی املاک دولت در این شرایط می تواند به کمک آمده و بخشی از نیازها را تأمین کند تا بتوانیم از شرایط ایجاد شده به سلامت عبور کنیم.

مولد سازی در اولویت است مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین یادآور شد: موضوع مولدسازی در لایحه بودجه دیده شده که حداقل 20 درصد منابع آن به دستگاه بازگردانده می شود.

وی گفت: در استان قزوین 8 فقره ملک برای مولد سازی و 4 دستگاه ساختمان برای فروش شناسایی شده که می تواند منبع درآمد خوبی برای استان باشد.

بهنامی فر تصریح کرد: در شرایط کنونی باید با استفاده از فرهنگ مدیریتی و استفاده مناسب از همه امکانات موجود بتوانیم رسالت سازمانی خود را انجام دهیم و دچار چالش نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال مازاد دستگاه های اجرایی در استان قزوین فروخته می شود

اموال مازاد دستگاه های اجرایی در استان قزوین فروخته می شود