مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-23سياسي

سختکوشی و قناعت از ویژگی های برجسته مردم یزد است


رییس سازمان حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا گفت: سختکوشی و قناعت از ویژگی های برجسته مردم یزد است.

- مرکز یزد، حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در بدو ورود به شهر اشکذر با حضور در گلزار شهدای اشکذر، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس این شهرستان تجدید بیعت کرد.

نماینده ویژه رییس قوه قضاییه در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر نسبت به مشارکت باشکوه مردم در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما کارگزاران نظام اسلامی وظیفه داریم معیار واقعی حیات طیبه دینی که مدنظر انقلاب و ارزش های آن است را به بهترین شکل ممکن برای ملت ایران که ولی نعمتان ما هستند محقق سازیم.

وی از سختکوشی و قناعت به عنوان ویژگی های مردم یزد یاد کرد و افزود: مجموعه های معماری بی نظیری که در دارالعباده یزد وجود دارد نشان از ذوق هنر مردمان این استان در طول تاریخ دارد.

وی به اتفاقات رخ داده در ماه های اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تشییع باشکوه پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث شد تا اعتقادات ملت ایران منجر به رقم خوردن یوم الله دیگری شود که برای دنیا عجیب باشد.

رییس سازمان حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا داشته های کنونی ایران نسبت به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را غیرقابل مقایسه عنوان کرد و ادامه داد: در تمام حوزه های مختلف کشور چه در سطح کلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختکوشی و قناعت از ویژگی های برجسته مردم یزد است

سختکوشی و قناعت از ویژگی های برجسته مردم یزد است