مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-23اجتماعي

عزل 20 مدیر متخلف مدارس شهر تهران


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از عزل 20 مدیر متخلف مدارس پایتخت خبر داد و افزود: 48 پرونده از این مدیران در هیأت رسیدگی به تخلفات مفتوح است که با آن ها برخورد خواهد شد.

- گفت: در سال تحصیلی کنونی 620 مدیر متخلف تذکر گرفته اند و مدیرانی که توجه ای به این تذکرات نکرده اند عزل شده اند.

وی افزود: با نظارت و بازرسی از مدارس دولتی و غیر دولتی شکایت های مردمی در مدارس شهر تهران نسبت به پارسال 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی تأکید کرد: این شکایت ها بیشتر درباره تخلف ثبت نام، دریافت شهریه اضافی و اخذ کمک های مردمی غیرقانونی از اولیا بوده است.

فولادوند تأکید کرد: به مدیران مدارس غیردولتی که شهریه اضافی گرفته اند فرصت داده شده که شهریه اضافی را به اولیا برگردانند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعداد زیادی از مدیران شهریه اضافی را برگردانده اند و از اولیاء دانش آموزان رضایت گرفته اند.

وی افزود: فوق برنامه مدارس غیردولتی اختیاری و دریافت شهریه در زمان ثبت نام برای این برنامه ها ممنوع است در حالی که بسیاری از مدیران در زمان ثبت نام خانواده ها را ملزم به پرداخت آن می کنند.

آقای فولادوند تصریح کرد: به مدارس بخش نامه کرده ایم که از سال تحصیلی آینده دریافت شهریه در مدارس غیردولتی برای فوق برنامه ها و خدمات رفاهی در زمان ثبت نام ممنوع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل 20 مدیر متخلف مدارس شهر تهران

عزل 20 مدیر متخلف مدارس شهر تهران