مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-23سياسي

تبعیت از ولایت فقیه ویژگی اصلی سردار سلیمانی بود


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نهج البلاغه، اطاعت از ولایت را ضامن امنیت و دستیابی به خوبی ها در نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در برابر وعده شیطان که انسان را از ترس فقر به سمت گناهانی همچون فحشاء و اختلاس سوق می دهد، خداوند همواره وعده رشد به انسان داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی تنها برای ایجاد رفاه مالی نبود بلکه انقلاب برای عدالتی است که با اجرای آن فقر نیز کاهش می یابد.

حجت الاسلام تلخابی تصریح کرد: نسل جوان باید بداند که انقلاب اسلامی به دنبال زدودن تنها فقر نبود بلکه کاهش ظلم به کاهش فقر و در نتیجه رسیدن همگان به حق خود منجر خواهد شد.

وی بیان کرد: باید شرایط پیش از انقلاب را برای مردم به خوبی بازگو کنیم تا دشمن نتواند با سیاه نمایی در رابطه با انقلاب و دروغ درباره پیش از این انقلاب، از غفلت ما برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نهج البلاغه، اطاعت از ولایت را ضامن امنیت و دستیابی به خوبی ها در نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: ویژگی سردار سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت از ولایت فقیه ویژگی اصلی سردار سلیمانی بود

تبعیت از ولایت فقیه ویژگی اصلی سردار سلیمانی بود