مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-23پزشكي

توسعه زیرساخت های بهداشتی در مناطق محروم کشور اولویت نخست وزارت بهداشت


اولویت بخشی به توسعه وتکمیل زیرساخت های لازم در نقاط کمتر توسعه یافته کشور از مهمترین سیاست های وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در حاشیه افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی خوروبیابانک گفت: این وزارتخانه در تلاش برای ماندگاری بیشتر طبیب و کادر پزشکی و پیراپزشکی با ایجاد انگیزه های لازم است.

سعید نمکی، همچنین توسعه زیرساخت های بهداشتی همچون خانه های بهداشت ومراکز جامع سلامت را از دیگر برنامه های این وزارتخانه در مناطق محروم و کم برخوردار دانست و افزود: از دیگر برنامه های مهم وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین الگویی جدید باتوجه به نساب جمعیتی موجود در نقاط کمتر برخوردار و دارای پراکندگی جمعیت است که در حال بازنگری است تا حداقل نقاط محروم را داشته باشیم.

وی گفت: برخلاف اینکه برخی استان ها همچون اصفهان برخودار معرفی شده اما دارای مناطقی محروم و کم برخوردار ازجمله شهرستان خوروبیابانک است.

وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی افزود: با همت بلند همکاران وزارتخانه در دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت ومسوولان محلی بیمارستان 32 تختخوابی خوروبیابانک راه اندازی شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های بهداشتی در مناطق محروم کشور اولویت نخست وزارت بهداشت

توسعه زیرساخت های بهداشتی در مناطق محروم کشور اولویت نخست وزارت بهداشت