مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:252020-01-23اجتماعي

سامانه بارشی جدید از امروز وارد سیستان و بلوچستان می شود


رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز وارد استان می شود که بارش های متوسط تا سنگین باران به همراه خواهد داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز وارد استان می شود که بارش های متوسط تا سنگین باران به همراه خواهد داشت.

  علی ملاشاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: این سامانه بیشتر نواحی مرکزی و غرب استان را درگیر خواهد کرد اما در ارتفاعات غربی زاهدان، خاش، ایرانشهر، فنوج، نیکشهر، قصرقند، کنارک، مناطق شمال و غرب چابهار و مناطق غربی دریای عمان نیز بارش های قابل توجهی رخ خواهد دارد.

وی با بیان اینکه در این نواحی بین 10 تا 40 میلی متر باران پیش بینی می شود، افزود: انتظار می رود برای شهرستان دلگان و منطقه بزمان بین 20 تا 40 میلی متر و برای ارتفاعات غربی استان بین 50 تا 70 میلی متر باران ببارد.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در برخی نقاط رعد و برق و وزش باد شدید نیز انتظار می رود بنابراین توصیه می شود هم وطنان عزیز از اسکان در حاشیه مسیل ها خودداری کنند و جوانب احتیاط را در رانندگی مد نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید از امروز وارد سیستان و بلوچستان می شود

سامانه بارشی جدید از امروز وارد سیستان و بلوچستان می شود