مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-23اقتصادي

19 پایگاه هلال احمر مرکزی به در برف ماندگان امدادرسانی کردند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: طی شبانه روز گذشته، 19 پایگاه هلال احمر استان مرکزی به 590 مسافر در راه مانده و گرفتار کولاک و برف جاده ها امدادرسانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر، محمد محمدی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این خدمات از سوی 12 پایگاه ثابت و هفت پایگاه سیار جمعیت هلال احمر استان مرکزی به افراد گرفتار در برف و کولاک در جاده های این استان ارائه شد.

وی ادامه داد: 226 نفر از مسافران گرفتار در برف در این مدت از خدمات اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر استان مرکزی بهره مند شدند و انواع اقلام گرمایشی و خوراکی از جمله پتو، انواع کنسروها، آب میوه، نان، خرما و بیسکوییت بین این افراد توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: 134 خودروی گرفتار در برف نیز در شبانه روز اخیر از سوی گروه های امدادی جمعیت هلال احمر در جاده های استان رهاسازی و 364 نفر از سرنشینان این خودروها از خدمات رفاهی و امدادی بهره مند شدند.

محمدی یادآور شد: با آغاز بارش برف و کولاک در استان مرکزی در راستای تسهیل در ارائه خدمت به مسافران و خودروهای گرفتار در برف علاوه بر 12 پایگاه ثابت مستقر در جاده های استان، هفت پایگاه سیار نیز در جاده های برف گیر شامل جاده اراک- سلفچگان، اراک - توره، جاده ازنا در شهرستان شازند، تفرش - س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 پایگاه هلال احمر مرکزی به در برف ماندگان امدادرسانی کردند

19 پایگاه هلال احمر مرکزی به در برف ماندگان امدادرسانی کردند