مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-23سياسي

ساماندهی وانت بارها به برخورد قهری نیاز ندارد


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت: طرح ساماندهی وانت بارها که از سوی شورای شهر به شایستگی ارائه شده در مرحله بررسی دقیق است و به دنبال برخورد قهری در این زمینه نیستیم.

- حبیب فتحی شامگاه دوم بهمن در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: برخی از همشهریان ما به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به فروش میوه و سایر مایحتاج مردم به شکل سیار و در قالب وانت بارها و نیسان هستند که بهتر است در گام اول شناسایی این افراد به درستی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ما به دنبال برخورد قهری با صاحبان وانت بارها و نیسان نیستیم بلکه در یک فرآیند معقول و منطقی با همکاری پلیس راهور و مجموعه قضایی سعی خواهیم کرد با تعیین یک مکان مناسب که به نام بازارچه های محلی معروف است بتوانیم افراد واقعی که نیازمند تامین مایحتاج خانواده خود هستند در این محل ساماندهی کنیم.

جمع آوری وانت بارها از سطح شهر وظیفه پلیس راهور است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری نیز در این جلسه گفت: طرح ساماندهی وانت بارها که از سوی همه اعضای شورای شهر به امضا رسیده با نیت سروسامان دادن به وضعیت خیابان ها و رفع گره های ترافیکی و گلایه های مردمی پیشنهاد شده تا شهرداری با کمک متولیان امر این کار را به سرانجام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی وانت بارها به برخورد قهری نیاز ندارد

ساماندهی وانت بارها به برخورد قهری نیاز ندارد