مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-23سياسي

57 درصد قضات استان یزد زیر 40 سال سن دارند


یزد رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه تیم قضایی استان یزد، تیمی جوان است، گفت: 57 درصد قضات استان یزد زیر 40 سال سن دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز کارکرد عمده منازعات به رویکرد حکیم جامعه دست یابیم و در این رویکرد هدف آن است که دادگستری از کارکرد انتحاری در برابر جرایم و دعاوی به جایگاه کنترل جرایم و میل به سلامت حداکثری جامعه ارتقا یابد.

وی با اشاره به سیمای کلی استان یزد عنوان کرد: از شاخص ها و چالش های مؤثر بر عملکرد دستگاه قضایی، مهاجرپذیری است و صنعتی شدن یزد، موجی از مهاجران سایر استان ها را در خود پذیرفته و بخش قابل توجه از جرایم و نابسامانی های اجتماعی حاصل همین معضل است.

دهشیری حضور بی رویه اتباع افغانستانی را از دیگر چالش های حوزه قضایی برشمرد و افزود: حضور آنها علاوه بر تأثیر در فرهنگ و بهداشت عمومی، موجب وجود جرایمی نظیر موادمخدر، قتل و جرایم خشن شده است.

وی آسیب نوپدید فضای مجازی به دلیل ضریب نفوذ بالای اینترنت در یزد را از دیگر معضلات حوزه قضایی این استان برشمرد و عنوان کرد: رشد حاشیه نشینی به دلیل حاشیه نشینی و مشکلات مالی کارگران به دلیل معوقات و … همه از عواملی است که بر عملکرد دستگاه قضایی یزد به طور مستقیم و غیرمستقیم اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 درصد قضات استان یزد زیر 40 سال سن دارند

57 درصد قضات استان یزد زیر 40 سال سن دارند