مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-23فرهنگي

فهرست آثار جدید حاضر در جشنواره تئاتر فجر منتشر شد


اسامی آثار جدیدی که در بخش های مسابقه تئاتر ایران، غیررقابتی، نمایش های خیابانی، دیگرگونه های اجرایی و رادیوتئاتر سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضوردارند، - اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، فهرست آثار جدیدی که در بخش های مسابقه تئاتر ایران، غیررقابتی، نمایش های خیابانی، دیگرگونه های اجرایی و رادیوتئاتر سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضوردارند، منتشر شد.

برخی از این نمایش ها پیش از این نیز در جشنواره حضور داشتند که با تحولات اخیر بخش بندی آن ها تغییر کرده است.

عناوین این آثار به تفکیک بخش، به شرح زیر اعلام می شود: مسابقه تئاتر ایران دو نمایش تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم پشت کوهی و شازده احتجاب به کارگردانی و نویسندگی افشین زمانی در بخش مسابقه تئاتر ایران حضور دارند.

بخش غیررقابتی نمایش های کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی از بوشهر، سرزمین پدری به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از تهران، جایی برای هیچکس به نویسندگی آتوسا ریگی و کارگردانی مهدی تقی زاده از زاهدان، زندگی با طعم خردل به نویسندگی محمدغدیرزاده و سعید نجفیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست آثار جدید حاضر در جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

فهرست آثار جدید حاضر در جشنواره تئاتر فجر منتشر شد