مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:452020-01-23اقتصادي

مرکز جامع سرطان همدان نیمه نخست 99 بهره برداری می شود


دکتر فریبرز نیاستی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراحل ساخت مرکز جامع سرطان 80 درصد پیشرفت دارد افزود: این مرکز ابتدا قرار بود در زمینی به مساحت 800 متر احداث شود که این طرح هم اینک به 25 هزارمتر مربع رسیده است.

وی افزود: دستگاه شتاب دهنده مورد نیاز مرکز جامع سرطان خریداری و فاز اول آن در نیمه اول سال 99 بهره برداری می شود و چند دستگاه دیگر مورد نیاز است که در این باره با هیات امنای مرکز جامع سرطان رایزنی صورت گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: میزان مطالبات این دانشگاه از تامین اجتماعی با پیگیری های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عقد تفاهم نامه، تا پایان سال 97 تسویه شد.

نیاستی ادامه داد: پرداخت مطالبات از سوی تامین اجتماعی، در پرداخت به موقع کارانه کارکنان، خرید داروی مورد نیاز و پرداخت هزینه های جاری تاثیر مثبت داشته است.

وی تاکید کرد: بخشی از بداخلاقی ها و برخوردهای خارج از عُرف بین کارکنان بیمارستان، بیمار و همراهان آنها ناشی از تاخیر در پرداخت مطالبات کارکنان است چراکه گاهی مواقع شاهد 15 ماه تاخیر در پرداخت مطالبات بودیه ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی همدان نگاه ویژه به زیر ساخت های دانشجویی، بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع سرطان همدان نیمه نخست 99 بهره برداری می شود

مرکز جامع سرطان همدان نیمه نخست 99 بهره برداری می شود