مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:452020-01-23حوادث

کشف 690 تن موادمخدر در سال جاری


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: تلاش برای کاهش قاچاق مواد مخدر جهادی مقدس در راه اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد مسعود زاهدیان در نشست تخصصی با روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های تابعه استان مازندران که با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان همراه بود، گفت: بحث مواد مخدر و روانگردانها از تهدیدات اصلی در حوزه آسیب های اجتماعی به شمار می روند که همواره جامعه جهانی را مورد تهدیدی جدی قرار داده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با قرار گرفتن در مجاورت بزرگترین قطب تولید مواد مخدر سنتی و صنعتی دنیا که در نوع صنعتی و قرص های روانگردان که بالغ بر 800 مورد در آن کشور تولید می شود، فارغ از این تهدیدات اجتماعی نیست.

سردار زاهدیان با بیان اینکه در بحث آسیب شناسی اجتماعی 36 آسیب اجتماعی احصاء شد افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری 5 تهدید در اولویت اصلی قرار گرفت که در این رابطه اعتیاد به مواد مخدر در اولویت اول و به عنوان یکی از اصلی ترین تهدیدها به شمار می رود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر خود ریشه بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی نظیر کودکان کار، قتل، سرقت های خشن، دست درازی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 690 تن موادمخدر در سال جاری

کشف 690 تن موادمخدر در سال جاری