مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-23اقتصادي

تولید 48 محصول استاندارد توسط زنان روستایی


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از تولید 48 محصول استاندارد توسط زنان روستایی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معصومه ابتکار، ظهر امروز در حاشیه جلسه برنامه ریزی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چند طرح توانمندسازی زنان در سطح کشور را در حال اجرا داریم اظهار کرد: دو طرح عمده با مشارکت وزارت کشور و وزارت کار در حال اجرا است که طرح وزارت کار در این استان با موفقیت در حال اجرا است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: کل این طرح ها حدود 12 هزار زن سرپرست خانوار را با مهارت های عمومی، زندگی و کار  آشنا می کند و هدف این است که به اشتغال پایدار برای زنان دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت زنان سرپرست خانوار 3.

5 میلیون نفر است، افزود: بسیاری از آنان شاغل هستند و بیشتر جامعه هدف ما شناسایی و تحت پوشش قرار دادن زنانی است که  نیاز به شغل دارند.

ابتکار تصریح کرد: برای روستاها هم برنامه های متعددی داریم که در این استان در حال اجرا است از جمله مصرف استانداردسازی کشاورزی است که از سال 96 در حال اجرا است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زنان روستایی توانسته اند 48 محصول استاندارد را تولید کنند، خاطرنشان کرد: امسال طرح توسعه فعالیت های ترویج گیاهان دارویی و تولید، طرح آموزش زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 48 محصول استاندارد توسط زنان روستایی

تولید 48 محصول استاندارد توسط زنان روستایی