مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-23سياسي

6 سیلی «سپاه» به آمریکایی ها در خلیج فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، سردار علیرضا تنگسیری ظهر امروز در آیین افتتاح بیمارستان نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه، اظهار کرد: این بیمارستان مزین به نام شهید مهدی محمدی ها است، شهیدی که ضرب دست این شهید را آمریکایی ها در خلیج فارس چشیدند و این شهید قبل از شهادت با دوش پرتاب، بالگرد آمریکایی را ساقط کرد.

وی افزود: ما افتخار داریم 9 شهید والامقام را در نبرد نابرابر تقدیم این نظام و انقلاب کردیم و در این نبردها بیش از 50 نفر از آمریکایی ها را به درک واصل کردیم و 6 سیلی محکم به آمریکا زدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه تاکنون 6 سیلی در خلیج فارس به آمریکایی ها زدیم، اضافه کرد: اولین سیلی ما انهدام کشتی سانگاری ، دومین سیلی انهدام نفتکش سی ایل سیتی ، سومین آن انهدام نفت کش عظیم بریجتون و در ادامه یک ناو و دو بالگرد دیگر بود.

سردار تنگسیری بیان داشت: این ها افتخاراتی برای استان های بوشهر و هرمزگان است که 7 شهید در عملیاتی که شهید نادر مهدوی حضور داشت و دو شهید دارا و رییسی را در آب های نیلگون خلیج فارس تقدیم کردیم.

وی یادآور شد: در محلی که شهید نادر مهدوی و شهید محمدی ها در خلیج فارس به شهادت رسیدند، 10 آمریکایی را در سال 94 به زانو درآوردیم که این نیز کار خدا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سیلی «سپاه» به آمریکایی ها در خلیج فارس

6 سیلی «سپاه» به آمریکایی ها در خلیج فارس