مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-23سياسي

ازدواج های دانشجویی الگوی خوب ازدواج آگاهانه و پایدار


رییس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی با تأکید بر اینکه ازدواج بدون آموزش و آگاهی، آفت زا است، ازدواج های دانشجویی را الگوی خوبی از ازدواج آگاهانه و پایدار دانست و تعمیم آن به سایر اقشار را خواستار شد.

- رییس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی عنوان کرد ازدواج های دانشجویی الگوی خوب ازدواج آگاهانه و پایدار رییس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی با تأکید بر اینکه ازدواج بدون آموزش و آگاهی، آفت زا است، ازدواج های دانشجویی را الگوی خوبی از ازدواج آگاهانه و پایدار دانست و تعمیم آن به سایر اقشار را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد ترابی، برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی را مایه قوت قلب و جرأت یافتن جوانان برای تشکیل زندگی دانست و با اشاره به نقش پویا و اثربخش آموزش ها و آگاه سازی های زوجین در این طرح گفت: در قالب این آموزش ها شناخت زوجین نسبت به عواطف، نیازها و خواست یکدیگر افزایش و اختلافاتشان کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: بررسی های انجام شده و آمار استعلامی از ثبت اسناد و ثبت احوال، نشان می دهد که تعداد طلاق و آمار اختلاف همسران در میان زوج های دانشجو بسیار کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج های دانشجویی الگوی خوب ازدواج آگاهانه و پایدار

ازدواج های دانشجویی الگوی خوب ازدواج آگاهانه و پایدار