مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-23اقتصادي

25.3میلیارد ریال برای احداث موزه میراث روستایی گلستان اختصاص یافت


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اختصاص 25 میلیارد و 300 میلیون ریال برای ساخت موزه میراث روستایی استان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد تجری در خصوص آخرین وضعیت موزه میراث روستایی استان اظهارکرد: در راستای تحقق مصوبات آخرین سفر رییس جمهور به گلستان، در سال جاری مبلغ پنج میلیارد و 300 میلیون ریال از منابع استانی و 20 میلیارد ریال از منابع ملی برای این پروژه اختصاص یافت، درحالی که این مبلغ در سال گذشته حدود 1 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: طرح مطالعاتی این پروژه در سال های 94-93 توسط مشاور طرح، پژوهشکده تحقیقات کاربردی فرهنگ ایرانی دانشگاه تهران به عنوان بنیان گذار فعالیت این موزه ها در کشور زیر نظر پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور انجام شد.

تجری با اشاره به این که برآورد اولیه اعتباری پروژه موزه میراث روستایی گلستان 500 میلیارد ریال بوده است، یادآور شد: تاکنون حدود 14 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در این پروژه هزینه شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سایت این موزه گفت: تملک چهار سازه شامل تلار، خانه قلندرآیشی، خانه جهانبخش و خانه زاهد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25.3میلیارد ریال برای احداث موزه میراث روستایی گلستان اختصاص یافت

25.3میلیارد ریال برای احداث موزه میراث روستایی گلستان اختصاص یافت