مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-23سياسي

قانونمنداری مجریان از لازمه های تحقق مشارکت حداکثری مردم است


جعفر مردانی روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات این استان با تاکید بر برخورد شدید با متخلفان انتخاباتی، افزود: حفظ سلامت و امنیت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است و با در نظر گرفتن این 2 اصل در تلاش شده است تا زمینه اعتماد عمومی و به دنبال آن حضور حداکثری مردم را فراهم شود.

وی، آموزش قانون انتخابات و استفاده از بسته های فن آوری اطلاعات را از عوامل برگزاری هرچه بهتر انتخابات برشمرد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی به ویژه برای عوامل حاضر در شعب اخذ رای در روز انتخابات، می‎ توان گام بزرگی در اجرای صحیح و همه جانبه قانون و به حداقل رساندن تخلفات برداشت.

مردانی تصریح کرد: تفویض اختیارات در سطح شهرستان و توزیع درست و به جای تعرفه‎ها باید قانونمند و اعتمادآفرین باشد تا بتوان از هرگونه بی نظمی و شبهه جلوگیری کرد.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: تمامی هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند در استان انجام شده است.

لیلا محمدیان ادامه داد: فرمانداران ،همکاری و مشارکت حداکثری بین ادارات را قبل و هنگام انتخابات در دستورکار قرار دهند تا شاهد کاهش چشمگیر هزینه‎ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونمنداری مجریان از لازمه های تحقق مشارکت حداکثری مردم است

قانونمنداری مجریان از لازمه های تحقق مشارکت حداکثری مردم است