مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-23سياسي

مدیریت رسانه ای ضرورتی انکارناپذیر در شرایط بحرانی است


حسین کلانتری روز پنجشنبه در نشست شورای مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: گاه اطلاع رسانی ضعیف وبا تاخیر در مورد بروز حوادث پیش بینی نشده سبب بروز شایعه شده و ایجاد بحران می کند که باید این مهم به طور جدی مورد تاکید حوزه معاونت عمرانی و روابط عمومی های دستگاه های خدمات رسان و امدادی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: رسانه ها بویژه صدا وسیمای استان به همان میزان که در شرایط بحرانی و حوادث پیش بینی نشده ضعف ها، کمبودها و مشکلات مردمی را مطرح و به تصویر می کشند به جنبه های مثبت و خدمات رسانی های دستگاه های خدمات رسان و امدادی نیز توجه کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با توجه به بارش سنگین برف شبانه روز گذشته در شهرستان های بویراحمد و دنا و برخی مناطق سردسیری استان و ضرورت ایجاد هماهنگی های بیشتر بین بخشی در این زمینه نیز گفت: خدمات رسانی دستگاه های امدادی و تاکنون قابل تقدیر بوده است.

وی تصریح کرد: البته خط قرمز شورای مدیریت بحران در این شرایط باید خسارت جانی افراد و شهروندان درمسیرها و راه های ارتباطی باشد.

وی با اشاره به اینکه در برخی محورها همچون یاسوج – کاکان تا بیش از یک متر برف به زمین نشسته است ، گفت: اولویت اصلی نیروهای راهداری و امدادی مسیرهای اصلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت رسانه ای ضرورتی انکارناپذیر در شرایط بحرانی است

مدیریت رسانه ای ضرورتی انکارناپذیر در شرایط بحرانی است