مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-23سياسي

مسئولان استان مشکلات شهروندان را حل کنند


تربیت دینی نسل جوان با توجه به تهاجم فرهنگی باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا با رییس قوه قضاییه افزود: از سوی مسئولان این قوه در سال های اخیر کار های بسیار خوبی در ارتباط با خدمت به مردم، جامعه و رفع مسائل آن ها صورت گرفته است قطعا باید با همراهی بیشتر برای رفع مشکلات آن ها اقدام کرد.

وی از مسئولان همه نهادها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی خواست، با همدلی وقت خود را صرف خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات و مسائل آن ها بکنند.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و تربیتی، بر گسترش فعالیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت نیرو های کارآمد در استان ها تاکید کرد.

وی اهمیت گسترش فرهنگ کار و تلاش در میان اقشار مختلف مردم را از سوی مسئولان و نهاد های مختلف به عنوان اولویت استان اعلام کرد.

ناصری یزدی تربیت دینی نسل جوان را با توجه به تهاجم فرهنگی و تهدید نرم دشمنان نظام و انقلاب را از جمله مسائلی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه یزد به بیان شرایط اقتصادی جامعه، موضوع قاچاق کالا و ارز در استان و ضرورت نظارت و بررسی بیشتر مسائل را در راستای منافع عمومی مردم و جامعه و کشور خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استان مشکلات شهروندان را حل کنند

مسئولان استان مشکلات شهروندان را حل کنند