مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-23بين الملل

گسترش تظاهرات مردم انگلیس ضد تهدید های آمریکا علیه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ تداوم تنش آفرینی آمریکا در غرب آسیا و تهدیدهای این رژیم علیه ایران، به دعوت ائتلاف جنگ را متوقف کنید ، مردم در شهرهای گوناگون انگلیس، به تظاهرات علیه سیاست های جنگ افروزانه دونالد ترامپ می پردازند.

ائتلاف جنگ را متوقف کنید (Stop the War Coalition) در بیانیه ای برنامه تجمع های اعتراضی و تظاهرات علیه سیاست های جنگ افروزانه آمریکا علیه ایران را منتشر کرد.

براساس این بیانیه ، در هفته آخر ماه ژانویه ، در شهرهای لیدز، نورویچ، کمبریج و لندن، تجمع سازماندهندگان تظاهرات ضد آمریکایی و نیز تظاهرات ضد تهدیدهای ترامپ علیه ایران برگزار می شود و در ماه آینده نیز تظاهراتی به منظور ابراز مخالفت با سیاستهای امریکا علیه ایران، در شهر بیرمنگهام برگزار خواهد شد.

پیش از این، تظاهرات افراد صلح طلب در مخالفت با تهدیدهای نظامی آمریکا علیه ایران، در شهرهای چسترفیلد، منچستر، نیوکاسل، لیورپول، بریتسول، برادفورد، سوانزی، کانتربوری، وارینگتون و لندن برگزار شد.

ائتلاف جنگ را متوقف کنید قبلا در بیانیه ای نوشته بود ترامپ از زمان نقض برجام، در پی جنگ بود و اگر موفق شود، جنگ بزرگ تری در خاورمیانه راه خواهد انداخت که می تواند پای عربستان سعودی، اسراییل و حتی روسیه را به میان بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش تظاهرات مردم انگلیس ضد تهدید های آمریکا علیه ایران

گسترش تظاهرات مردم انگلیس ضد تهدید های آمریکا علیه ایران