مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-23سياسي

ایران در علم نانو رتبه چهارم دنیا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نیره پیروزبخت امروز در اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم اظهار داشت: انقلاب صنعتی چهارم یکی از مباحث مهم این سال ها است که اگر به آن اهمیت ندهیم زیان جبران ناپذیری به کشور وارد می شود و به تدریج برخی از .

- ، نیره پیروزبخت امروز در اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم اظهار داشت: انقلاب صنعتی چهارم یکی از مباحث مهم این سال ها است که اگر به آن اهمیت ندهیم زیان جبران ناپذیری به کشور وارد می شود و به تدریج برخی از طلیعه های این خسارت ها را می بینیم.

وی ادامه داد: تحریم وظیفه هایی برای کشور ما ایجاد کرده است؛ در سال 2016 میلادی شعار مرتبط با مباحث انقلاب صنعتی چهارم و هوشمندسازی در عرصه استاندارد شروع شد، سازمان بین المللی استاندارد بر استراتژیک تا سال 2030 در نظر گرفتند 17 آیتم را در نظر دارند تا استاندارد های مرتبط با توسعه پایدار تدوین شود.

پیروزبخت گفت: ما در سال 96 در سازمان ملی استاندارد وارد مقوله ای شدیم، سازمان جهانی استاندارد شعار استاندارد ها شهر ها را هوشمندتر می کنند مطرح کرد و برای ما توجه به انقلاب صنعتی چهارم جدی تر شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ما هم برای تفهیم این شعار به همه طبق روال هر ساله ایزو این مفهوم و شعار را برای نسل جوان به فراخوان گذاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در علم نانو رتبه چهارم دنیا است

ایران در علم نانو رتبه چهارم دنیا است