مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-23بين الملل

محمود عباس از ماکرون خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از رییس جمهوری فرانسه خواست، کشور مستقل فلسطین بر اساس مرزهای سال 1967 به پایتختی قدس شرقی را برای نجات راه حل تشکیل دو کشور به رسمیت بشناسد.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از رییس جمهوری فرانسه خواست، کشور مستقل فلسطین بر اساس مرزهای سال 1967 به پایتختی قدس شرقی را برای نجات راه حل تشکیل دو کشور به رسمیت بشناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری خبرگزاری رسمی فلسطین، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در استقبال از امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در رام الله، او را تشویق کرد در راستای نجات راه حل تشکیل دو کشوری، کشور مستقل فلسطین بر اساس مرزهای سال 1967 به پایتختی قدس شرقی را به رسمیت بشناسد.

عباس گفت: امیدواریم کشورهای اروپایی که به راه حل تشکیل دو کشوری باور دارند و نیز فرانسه کشور مستقل فلسطین بر اساس مرزهای سال 1967 به پایتختی قدس شرقی را به رسمیت بشناسند زیرا این مساله راه واقعی برای نجات راه حل تشکیل دو کشوری بوده و به فلسطینی ها درباره امکان برقراری صلح و ثبات امید می دهد.

او در ادامه از حمایت پارس از روند برقراری صلح مطابق با راه حل تشکیل دو کشوری و نیز قطعنامه ها و قوانین بین المللی تشکر کرده و بر اهمیت نقش فرانسه و کشورهای اروپایی در نجات روند سیاسی از بن بست به وجود آمده به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس از ماکرون خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد

محمود عباس از ماکرون خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد