مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-23دانش

رتبه 62 نوآوری جهان به ایران رسید


قایم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شاخص جهانی کشور در نوآوری در ابتدای کار دولت یازدهم 120 بود که امروز به 62 رسیده است که این امر مرهون سیاست گذاری درست قوه مقننه و حمایت دولت از سیاست های وزارت علوم در حوزه علم و فناوری است.

- عبدالرضا باقری روز پنجشنبه در همایش "نظام حقوقی دانشگاهها و دانشگاه جامع علمی کاربردی در تعامل با نهادهای اداری، قضایی و نظامی" در مشهد افزود: تعداد واحدهای فناور کشور از سه هزار واحد در سال 92 به هفت هزار و 862 واحد فناور رسیده است از این تعداد بیش از هزار و 600 واحد به شرکت دانش بنیان تبدیل شده اند و این شرکت ها امروز در همه استانها حتی استانهای محروم در کار ایجاد اشتغال دانش بنیان مشغولند.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از ایجاد شغلهای دانش بنیان، بودجه پارکهای علم و فناوری هم از هزار و 390 میلیارد ریال در سال 92 با وجود تحریمها و شرایط سختی که داشته ایم به دو هزار و 400 میلیارد ریال افزایش یافته است.

قایم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعداد افراد شاغل در این مراکز که همه در بخش غیردولتی کار می کنند در ابتدای دولت 22 هزار نفر بود اما امروز 57 هزار نفر در مراکز رشد و فناوری و شرکت های دانش بنیان مشغول به کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 62 نوآوری جهان به ایران رسید

رتبه 62 نوآوری جهان به ایران رسید