مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-23سياسي

اقتصاد مقاوم راهکار مقابله با توطئه دشمن


در راه مبارزه با فساد جدی هستیم و اموال ملت را از حلقوم حرام خواران بیرون خواهیم کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رییس قوه قضاییه امروز در ادامه سفر خود به یزد در دیدار با اقشار مختلف مردم گفت: این قوه بدون توجه به حاشیه سازی ها در اجرای ماموریت خود مصمم است.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی مبارزه با فساد و استقرار حق و عدالت در جامعه را مهمترین ماموریت قوه قضاییه دانست و افزود به لطف خدا ماموریت خود را صریح و قاطع انجام خواهیم داد و در این مسیر دچار سستی نخواهیم شد رییس قوه قضاییه همچنین با اشاره به اینکه در مسیر مبارزه با فساد تاکنون میلیارد ها تومان از اموال غارت شده ملت به بیت المال بازگرداندیم خاطر نشان کرد: در راه مبارزه با فساد جدی هستیم و به لطف خدا و یاری مردم اموال ملت را از حلقوم حرام خواران بیرون خواهیم کشید.

حجت الاسلام رییسی مبارزه با فساد اقتصادی را از اصول انقلاب اسلامی دانست و گفت: قوه قضاییه خود را موظف می داند در این مسیر مجدانه حرکت کند.

رییس قوه قضاییه همچنین با تشریح جنگ اقتصادی استکبار علیه ملت ایران رسیدن به اقتصاد مقاوم را راه کار مقابله با این توطئه دشمن دانست و افزود: اقتصاد مقاوم اقتصادی است که چارچوب آن متکی بر اندیشه نیرو های متخصص و متعهد و ظرفیت داخلی باشد و هیچ تحریمی نتواند در آن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاوم راهکار مقابله با توطئه دشمن

اقتصاد مقاوم راهکار مقابله با توطئه دشمن