مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-23سياسي

سمن ها در نگهداری از سگ های ولگرد ورود پیدا کنند


تشکل های مردم نهاد با ورود جدی به حوزه حمایت از حیوانات به ویژه سگ های ولگرد شهرداری را در ساماندهی و نگهداری آنها کمک و یاری کنند.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای شهر اردبیل گفت: تشکل های مردم نهاد با ورود جدی به حوزه حمایت از حیوانات به ویژه سگ های ولگرد شهرداری را در ساماندهی و نگهداری آنها کمک و یاری کنند.

علیرضا پوستی شامگاه دوم بهمن در نودویکمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با تلاش شهرداری اردبیل کمپ نگهداری سگ های ولگرد و بی صاحب راه اندازی شد تا در هوای سرد این حیوانات مورد حمایت قرار گرفته و در یک مکان مناسب با تامین غذا زمینه نگهداری از آنها فراهم شود.

وی با انتقاد از برخی جوسازی های منفی و اخبار منتشر شده غیرواقع از نگهداری سگ های ولگرد خاطرنشان کرد: با اقدامی که شورا و شهرداری اردبیل در راه اندازی این کمپ و ساماندهی سگ های ولگرد آغاز کرده است، آمار گزیدگی به شدت کاهش یافته و امنیت هموطنان در رفت و آمدهای مناطق مختلف تامین شده است.

رییس شورای شهر اردبیل با تاکید بر همراهی تشکل های مردم نهاد در این زمینه گفت: در سال گذشته 171 مورد حمله سگ های ولگرد را به افراد شاهد بودیم که منجر به واکسیناسیون در مرکز بهداشت شده بود که این تعداد در سالجاری به کمتر از 109 مورد رسیده و همچنان این روند نزولی را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها در نگهداری از سگ های ولگرد ورود پیدا کنند

سمن ها در نگهداری از سگ های ولگرد ورود پیدا کنند