مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-23سياسي

آسیب زدایی از مناطق حاشیه ای البرز ضروری است


عزیز اله شهبازی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اجتماعی استان البرز افزود: دستگاه های اجرایی البرز باید با جدیت به امور مناطق حاشیه نشین بپردازند و اقدامات تشریفاتی و نمایشی پرهیز شود.

وی ادامه داد: سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان البرز از محورهای موضوعی مهم در حوزه اجتماعی است که با توجه به برنامه ریزی ها درسطح ملی اقدامات موثر را دراین زمینه باید اجرایی کرد.

شهبازی گفت: براین اساس باید نیازهای زنان استان البرز با توجه به شرایط موجود بررسی و احصا شود و با برنامه ریزی در رفع مشکلات دراین زمینه گام برداشت.

وی اضافه کرد: بسط نگاه منفی و سیاه نمایی در جامعه عواقب خوبی در پی ندارد از این رو باید با هدف امیدافزایی و رفع موانع اقشار مختلف مردم نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدام کنیم.

استاندار البرز با اشاره به سند ملی آمایش سرزمین البرز، افزود: این طرح با بهره برداری از توان کارشناسان استان در سازمان مدیریت برنامه ریزی البرز تهیه و تدوین شده و به اذعان بسیاری از مسوولان ملی بسیار جامع و دقیق است.

وی اظهار داشت: از کارشناسان مربوطه انتظار می رود که برای تدوین سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان از سند آینده پژوهی ایران بهره برداری کنند سپس به شورای توسعه استان ارجاع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب زدایی از مناطق حاشیه ای البرز ضروری است

آسیب زدایی از مناطق حاشیه ای البرز ضروری است