موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-23اقتصادي

آسمان ایران امن است/ ضریب کنسلی پروازها کاهش می یابد


ایران یکی از کشورهای امن بوده که در دهه های گذشته آسمان امن آن زبانزد همه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه حین بازدید از پروژه های فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از محورهای توسعه صنعت حمل و نقل هوایی، فرودگاه است.

وی افزود: پروژه ترمینال فرودگاه گرگان یکی از پروژه های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است که مراحل پایانی خود را طی می کند.

اسلامی گفت: انشالله با آمدن در مدار این ترمینال که بین المللی است می تواند ظرفیت فرودگاه را برای استفاده همزمان پنج هواپیما فراهم کرده و با برنامه ریزی پروازها به 10 برابر افزایش یابد.

وی بیان کرد: این ترمینال می تواند 25 هزار مسافر در سال را به سهولت به بالای دو میلیون نفر افزایش دهد.

اسلامی تصریح کرد: مشابه این پروژه در سطح کشور 15 پروژه فعال داریم که ماه گذشته با رییس جمهوری فرودگاه اردبیل را افتتاح کردیم.

وی به پروژه هایی در دست ساخت مانند فرودگاه، پارکینگ فرودگاه، افزایش باند فرودگاه اشاره کرد و گفت: همچنین تجهیزات را هم ارتقاء خواهیم داد.

اسلامی تأکید کرد که آن چه برای ما اولویت دارد، ارتقاء قابلیت ناوبری است که هم الزامات را به حداکثر و استاندارد برسانیم و هم قابلیت پرواز در همه حالات آب و هوایی را به خصوص در شمال کشور دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان ایران امن است/ ضریب کنسلی پروازها کاهش می یابد

آسمان ایران امن است/ ضریب کنسلی پروازها کاهش می یابد