مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-23سياسي

سخنگوی ستاد برگزاری یادواره بین المللی حاج قاسم سلیمانی منصوب شد


با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، محمد خطیب به عنوان «سخنگو و مدیر کمیته اطلاع رسانی» ستاد برگزاری اولین یادواره بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی منصوب شد.

- اهواز - با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، محمد خطیب به عنوان سخنگو و مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری اولین یادواره بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نبی زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و رییس ستاد یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، محمد خطیب به عنوان سخنگو و مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری اولین یادواره بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی که با محوریت دو کشور ایران و عراق برگزار می شود، منصوب شد.

در بخشی از این حکم ضمن اشاره به توانمندی های علمی و عملی محمد خطیب، آمده است: به موجب این ابلاغ و بنا به پیشنهاد دبیر محترم یادواره، جنابعالی را که دارای سوابق روشن علمی و عملی در فعالیت های کلان فرهنگی و تبلیغی هستید، به سمت سخنگو و مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری اولین یادواره بین المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعیین و منصوب می شوید.

برایتان در این راه به توفیق الله، بهترین موفقیت ها را آرزو می کنم و به تمامی همکاران حوزه ستادی و شهرستانی هماهنگی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ستاد برگزاری یادواره بین المللی حاج قاسم سلیمانی منصوب شد

سخنگوی ستاد برگزاری یادواره بین المللی حاج قاسم سلیمانی منصوب شد