مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-23سياسي

موزه صنایع دستی، لازمه شهر خلاق اصفهان


رییس شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: اصفهان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی در جهان شناخته شده و ضروری است که موزه صنایع دستی نیز داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: اصفهان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی در جهان شناخته شده و ضروری است که موزه صنایع دستی نیز داشته باشد.

سمیه مراقی، رییس شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پنجمین گردهمایی سراسری هموندان شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور که در سالن همایش های کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور متشکل از حدود 100 انجمن از سراسر کشور است که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده.

وی ادامه داد: هدف شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بسترسازی در زمینه توانمندسازی تشکل ها و هم افزایی میان آن هاست.

مراقی با ابراز امیدواری از اینکه شهرداری های کشور از اقدامات خوب یکدیگر الگوبرداری کنند خاطرنشان کرد: حفظ و سیادت میراث فرهنگی، صنایع دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه صنایع دستی، لازمه شهر خلاق اصفهان

موزه صنایع دستی، لازمه شهر خلاق اصفهان