مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-23سياسي

ابعاد حادثه هواپیمای اوکراینی با دستور رهبر انقلاب اعلام می شود


ابعاد حادثه تلخ سقوط هواپیمای اکراینی با دستورات اکید فرمانده معظم کل قوا و سایر روسای قوا رسیدگی و نتیجه به استحضار ملت عزیز ایران اسلامی خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، نخستین همایش استاندارد کیفیت نیروهای مسلح و آیین رونمایی از تندیس و جایزه سال کیفیت نیروهای مسلح با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد کشور، امیردره باغی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح، مدیران عامل و مدیران ارشد سازمان های وزارت دفاع به میزبانی موسسه تحقیقات و نوآوری دفاعی در سالن شهدای سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع برگزار شد.

امیر حاتمی در این مراسم با بیان اینکه موضوع کیفیت و استاندارد امروزه یک مقوله اساسی در تمامی جنبه ها و حوزه های انسانی قلمداد می شود اظهار داشت: موضوع استاندارد امروزه فقط به محصول و خدمات بسنده نمی شود و بلکه تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بشر را شامل می شود.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین در اثر خطای انسانی، نقش بازنگری در فرایندها، استانداردها، چارچوب ساختارها، اموزش و تمرین را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: موضوعات پیش آمده رابطه تنگاتنگی با مقوله رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد حادثه هواپیمای اوکراینی با دستور رهبر انقلاب اعلام می شود

ابعاد حادثه هواپیمای اوکراینی با دستور رهبر انقلاب اعلام می شود