مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:062020-01-23اقتصادي

ابتکار: 48 محصول استاندارد کشاورزی توسط زنان روستایی تولید شده است


معصومه ابتکار روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: این طرح از سال 96 با هدف توانمندسازی زنان روستایی و کاهش مصرف کود و سموم شیمیایی برای استانداردسازی محصولات کشاورزی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در حال اجراست و مورد استقبال زنان روستایی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در بحث آموزش زنان روستایی تا کنون گام های خوبی برداشته شده است و این طرح علاوه بر بحث سلامت، امنیت غذایی و حفظ محیط زیست نقش مهمی در توانمند سازی زنان و اشتغال دارد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: چندین طرح توان افزایی زنان سرپرست خانوار در سطح کشور در حال اجراست و آموزش و آشنایی زنان سرپرست خانوار با مهارت های عمومی و مهارت های تخصصی کسب و کار برای 12 هزار زن سرپرست خانوار کشور در حال اجراست.

ابتکار افزود: پس از مهارت آموزی نیز موضوع حمایت سرمایه گذاران از توانایی های زنان سرپرست خانوار و بازاریابی مورد توجه قرار می گیرد تا اشتغال پایدار برای زنان محقق شود.

وی اضافه کرد: طرح توسعه فعالیت های ترویج داروهای گیاهی و همچنین طرح توان افزایی زنان روستایی با موضوع بوم گردی نیز از برنامه های در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: 48 محصول استاندارد کشاورزی توسط زنان روستایی تولید شده است

ابتکار: 48 محصول استاندارد کشاورزی توسط زنان روستایی تولید شده است