مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-23سياسي

آخرین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس نهضت سوادآموزی زرندیه امروز تشکیل می شود


رییس دادگستری شهرستان زرندیه گفت: آخرین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس مسئول واحد نهضت سوادآموزی این شهرستان امروز در دادگاه تشکیل می شود.

- محمدرضا قویدل در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی شکایت سپاه از مسئول واحد نهضت سوادآموزی زرندیه به اتهام اختلاس، پرونده ای در این رابطه در سال 96 تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: امروز آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور متهم اصلی پرونده و 34 متهم دیگر تشکیل شد که به زودی رای نهایی صادر و این پرونده که روند رسیدگی به آن طولانی شده بود، بسته می شود.

رییس دادگستری زرندیه با اشاره به این پرونده بیان داشت: قراردادی بین بسیج سازندگی سپاه با آموزش و پرورش زرندیه به منظور آموزش سواد به بیسوادان منعقد می شود که متاسفانه در این قرارداد پیمانکار(مسئول واحد نهضت سوادآموزی) اقدام به تشکیل پرونده برای افرادی که وجود خارجی نداشته و یا آموزش سواد ندیده اند، کرده و از این طریق اقدام به اختلاس می کند که با شکایت سپاه پرونده مورد بررسی قرار می گیرد.

قویدل افزود: در این پرونده همچنین مسئول واحد نهضت سوادآموزی اقدام به معرفی تعدادی مربی رسمی به عنوان مربی نهضت کرده و مبالغی را به حساب آنها واریز می کند، سپس مبالغ را از حساب آنها برداشت و با کسر مبالغی مابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس نهضت سوادآموزی زرندیه امروز تشکیل می شود

آخرین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس نهضت سوادآموزی زرندیه امروز تشکیل می شود