مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 06:252020-01-23اقتصادي

لوکس ترین شهرهای جهان را بشناسید


هنگ کنگ گران ترین شهر جهان از نظر هزینه کالاهای لوکس شناخته شد.

- هنگ کنگ گران ترین شهر جهان از نظر هزینه کالاهای لوکس شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک سوییسی جولیوس بائر در گزارشی به بررسی لوکس ترین شهرهای جهان در سال 2020 پرداخت که بر این اساس، هنگ کنگ در بین 28 شهر گران قیمت جهان در صدر قرار گرفت.

نکته جالب در گزارش امسال حضور پررنگ شهرهای آسیایی در جمع شهرهای لوکس است تا جایی که از پنج شهر نخست، چهار شهر در آسیا قرار دارد! در این رتبه بندی متوسط قیمت کالاهای لوکس در محصولاتی نظیر ملک، ساعت، کیف، جواهرات، خودرو، نوشیدنی، کفش، کت و شلوار، پیانو، قیمت بلیط پروازی برای کلاس بیزینس، هزینه هتل، هزینه صرف غذا در بیرو از منزل، هزینه انجام امور حقوقی، هزینه انجام فعالیت های ورزشی لوکس و استفاده از مراقبت های درمانی بر جحسب واحد دلار آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است.

لوکس ترین شهرهای جهان 1- هنگ کنگ 2- شانگهای، چین 3- توکیو، ژاپن 4- نیویورک، آمریکا 5- سنگاپور 6- لس آنجلس، آمریکا 7- لندن، انگلیس 8- تایپه، تایوان 9- زوریخ، سوییس 10- موناکو، فرانسه رتبه دیگر شهرها در این رتبه بندی هم چنین پاریس در رده دوازدهم، وین در رده چهاردهم، دوبی در رده هفدهم، ونکوور در رده بیست و یکم، استانبول در رده بیست و پنجم و فرانکفورت در رده بیست و ششم قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکس ترین شهرهای جهان را بشناسید

لوکس ترین شهرهای جهان را بشناسید