مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 06:002020-01-23اجتماعي

انجام عملیات راهداری زمستانی در 475 کیلومتر از راههای سمنان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از انجام عملیات راهداری زمستانی در 475 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در شب گذشته خبر داد .

- محمدرضا عرب احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با تلاش خستگی ناپذیر راهداران در شب گذشته 475 کیلومتر از محورهای اصلی مواصلاتی استان برف روبی و نمک پاشی شد.

 وی افزود: با توجه به اخطاریه های هواشناسی در روزهای اخیر تمامی امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه ها مستقر و همزمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی، نمک پاشی در 475 کیلومتر از جاده های استان انجام شد.

 عرب احمدی با اشاره به اینکه 53 دستگاه ماشین آلات و70 نفر از نیروهای راهداری در شب گذشته در محورهای استان حضور داشته اند گفت : این عملیات در محورهای سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان( گردنه آهوان )، شهمیرزاد – فولاد محله، ایوانکی – آبسرد، مهدیشهر- شهمیرزاد و محورهای حوزه شهرستان دامغان انجام شده است.

 وی با اشاره به استفاده و پخش 514 تن شن و نمک در جاده های استان در شب گذشته، اظهارداشت: از ابتدای صبح امروز عملیات راهداری زمستانی دردیگر محورهای استان ادامه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات راهداری زمستانی در 475 کیلومتر از راههای سمنان

انجام عملیات راهداری زمستانی در 475 کیلومتر از راههای سمنان