مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-23پزشكي

مرهمی از سر عشق بر زخم های فارس


قرعه فعالیت موسسه ملی ندای سلامت مرهم، این بار به نام استان فارس خورده و بزودی این تیم برای مداوای زخم های چهره کودکان و مردمان نیازمند وارد این خطه می شوند.

به گفته متخصصان از هر هزار کودک یک نفر به بیماری لب شکری(شکاف لب) مبتلاست و موسسه مرهم کاری کرده که بر لب این کودکان به جای شکاف، لبخند جاری شود.

این موسسه حدود 12 سال است که کار خود را آغاز کرده و هر از چندگاه، اعضای آن سفرهایی به مکان های گوناگون ایران می کنند و در این مدت گروه زیادی از بیماران نیازمند را که از مشکلات و زخم هایی در سر و صورت و بیماری های مادرزادی از جمله لب شکری و .

رنج می برند به صورت کاملا رایگان درمان و یا جراحی پلاستیک می کنند.

موسسه ملی ندای سلامت مرهم بنا به گفته دست اندرکاران آن تلاش دارد امیدی تازه در روح و جان بیمارانی که از مشکلات فک و صورت رنج می برند بدمد.

اعضای هیات امنا و مدیرعامل موسسه ملی ندای سلامت مرهم شامگاه چهارشنبه دیداری با استاندار فارس و تعدادی از مدیران ارشد دستگاه های اجرایی این استان داشتند و هماهنگی های لازم و مقدمات برای خدمات دهی این تیم در نیمه اسفند 98 انجام شد.

استاندار: فارس،یکپارچه آماده استقبال از مرهم است استاندار فارس در این دیدار گفت: قرار نیست فعالیت گروه مرهم درآمد پزشکان استان فارس و شیراز را کاهش دهد و قطعا کسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرهمی از سر عشق بر زخم های فارس

مرهمی از سر عشق بر زخم های فارس